VarförVarförVarför?!

Varför kan dom inte bara släppa New moon på bio nu?! Jag menar, vad är det för vits med att den bara ska ligga och vänta nu när den är färdig inspelad?! Åh, jag får panik här, komsi komsi New moon! Men jag får tydligen fortsätta med garderobs-nedräkningen i 136 dagar till, phu....
Men vad sägs om att jag skrapar ihop ett gäng som åker ner till vancover (där den spelades in) (för den spelades väll in där? jag är nästan säker..) och protesterar, vi vill ha premiären NU och Kristen, Rob och de andra skådespelarna får väldigt gärna komma till premiären, vad sägs om de? Hahaha, om jag (ens) kunde drömma (om det)...

Nu är det sista chansen att anmäla sig till veckans blogg! Jag drar vinnaren om en halv timme (klockan 22)
Anmäl er här genom att skicka en kommentar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0