Idag asså :o

Ni anar inte vad jag har gjort idag! :o Och ska göra imorn också!

I förmiddags vid halv elva så hämtade morfar mig. Jag var klädd i mjukis braller, ett linne och en vanlig lite halv dålig collegetröja, dagens packning var mina svarta hjälp-till-hemma-byxor och en "överdrags tröja". Innan vi åkte så fika/ åt vi lite frukost. Mär vi väll hade kommit iväg så styrde bilen mot gärdena utanför Ardala. När vi stannat till i vägkanten och sättit på oss extra byxorna + tröjan, tog oss var sin plast säck och gav oss ut i havren. Där ute gick vi i ca 4 (!!!!!) timmar och steg ur fältet med 3 säckar flyghhavre, jaa det är alltså det jag har ägnat dagen till. Det och städa hos morfar, haha.

Nu ikväll tittar jag på världens bästa program, Prison Break ofcourse :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0