Godmorgon :)

God morgon hörrni! Idag är jag riktigt, riktigt trött, jag var nog vaknen lite för länge i går. Jag somnade inte förrens 5?! Så förstå att jag är liiite sömnig, men jag får väll skylla mig själv egentligen, dum som jag är.
Aja, idag har jag ingen koll på vad som händer, farmor kommer nog och hämtar mig snart och då åker jag dit och äter, sen blir jag hemskjutsad och då vet jag inte alls vad jag ska hitta på :)
Men nu behöver jag klä på mig, jag hade inte gråtit floder om jag fått sätta på mig det här!
 |
 |
\ /

Jag vill haa :G
Jeansshortsen kommer i från Bikbok
skorna från H&M
Jeansen och t-shirten från nelly.se
Väskan från Lindex
I  L I K E  :G
Nu måste jag klä på mig, puss

Kommentarer
Postat av: sabina

grymt snygga kläder!:D

2009-07-07 @ 20:37:56
URL: http://sabinaelskarfotboll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0