sol/åska/regn

God, middag? Klockan är tjugoöver ett och jag vet inte riktigt om man kan kalla det middag på sommarlovet, vi (iallafall) äter bara på kvällen så det blir ingen middag här, stackars matmonster-pappa! </3

I morse vaknade jag med Clarasötnos vid fötterna efter att ha firat söt-elenores sextonårsdag igår. Vädret var S K I T så det var ju inte så där överdrivet kul men det var väll bättre än att sitta hemma framför tv'n och vänta på att tiden ska gå. Vid 10 halv 11 åkte jag och Clara hem (nej, så kul vare inte) och fyfräs vilket väder! Det åska och blixtra så jag trodde himlen skulle brinna upp! Blixtarna lös upp H E L A himlen, syster var inte så där jätte glad (HAHAH).  Så vi satt i veskjulet en stund tills det värsta hade dragit över och sen gick mamma & dom in, det dröjde inte länge innan jag och CG (trötta som vi var!) gick o la oss och somnade vi med.

Nu ska jag sola lite, Om det går.
Puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0