flowerssss

God kväll sötnosar! Jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på hela dagen men jag har haft fullt upp! Jag vaknade vid halv elva ungefär och halv tolv satt jag i bilen påväg till Lidköping. Vi strosade runt inne på Lidens (blomster affär) och vi fick med oss hela bagage utrymmet fullt med blommor hem. Men innan vi fick åka hem till Segerstad igen så tog vi en fika, mums med kladdkaka :G Till slut kom vi i alla fall hem och började plantera för fullt, nu är hela trädgården riktigt somrig och färgrik, super mysigt! :D Jag kanske kan ladda upp lite bilder på resultatet i morn... Vi får se :D

Nu sitter jag och tittar på Wimbledon på 3'an, den filmen är så sjukt bra, en solklart favorit!
Nu ska jag fortsätta titta så hörs vi sen,
puss&kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0