Ni visste inte att..

..ni just nu läser världens smartste tjejs blogg. Japp, det trodde ni inte va?! Joo men här ska ni få höra på historia, en sann dessutom.. Jo när Amei skulle va duktig och tända grillen åt papi så händer inte mer än att gasen läcker ut.. Så smart som jag är så tar jag fram tändaren och tänkte tända precis så som pappa gjorde den där gången.. Men när jag tände min tändare så small det bara och plötsligt brann hela jag igen. Så nu är jag sådär fint skallig igen, kanon (y)

Annars så har jag spenderat dagen med min älskade morfar ute på fältet - antligen klara! But now i get the money :G::GG:GG:G


Kommentarer
Postat av: Anonym

sen missade du träningen också.. INTE BRA!

2009-07-29 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0