Nattbloggning

Hej bloggen (: (ni behöver inte påminna om dålig update!)

För att lätta upp stämmningen åkte vi iväg till A6 idag, fick med mig lite söta grejer hem men detvisar jag i morn för ja har inte plåtat det än. Men det blev i alla fall 1 söt blus, 1par vita shorts, 1par nit-tights, 1 indijan inspirerat halsband och 1 oversize linne med åtdragning. Nöjd faktiskt, även om jag inte kom hem med några jeans, jaja. Efter a6 så åkte vi in i Broholm till Ann-sofi & Göran och Fredrik & Emelie. Fika lite, åt lite, åkte lite båt, haha, min syster är ju riktigt grym på att köra om jag får säga det själv, och sen (sååklart) en lite mini-fika till. Mitt i allt det hära så blev det ju en massa babbel och, så det resulterade i att vi inte kom hem förrens vid 12 någon gång.

Nu har jag duschat och ska sova så fort jag har stängt av här. Jag är heelt slut kör efter att ha försökt shoppa skor, kräsen skit är jag, haha. Nej, men jag tror faktiskt jag är ganska kräsen när det gäller "fina" skor. Converse och sneakers o sånt spelar inte så där jätte stor roll. Men när det kommer till ´finskor så kommer kräsna kärringen fram, haha ;)
Nej, nu ska jag sova. Jag behöver min skönhetssömn.

Natti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0