Me <3 shopping

Hejbloggen :D Jag veeeet att det har vart lite dålig uppdate här nu men så lätt slipper ni mig inte! ;D

Idag har det väll ändå vart världens skit väder här hemma eller? Det har ju regnat och usch, så vi i vårat hur bestämde oss för att åka iväg till Torp och sen vidare till Smögen. Torp är ju helt underbart och jag hittade några godbitar (: Sen åkte vi ut till smögen och strök omkring, så jäkla blåsigt var de - storm asså! Så vi stannade in så överdrivet länge.
Jag kunde inte bestämma mig angående dom där jäkla mössorna, så det blev båda ;p


Allt från Pondus :)

Me <3 me padres

Kommentarer
Postat av: Linda

nya sveamössorna på Yap kostar bara 159kr ;)

2009-08-01 @ 12:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0