jordgubbbbbaarrrrrr <3

Hello there. Jag sitter här och lyssnar på när Rob sjunger, jag får inte nog ;$

Idag var jag somsagt hos Fanny och fördrev dagen :) Vi åkte med Inger på en oplanerad tripp till Dimbo och plockade jordgubbar, mums :G Men som vanligt så klantar jag mig och sölar ner både skor och byxor i mosade jordgubbar -.- Skorna ligger i blöt nu och byxorna i tvätten, sånt går väll bort? Eller? ;d
När jag kom hem vid halv sju ungefär så plockade jag och syster blåklint, världens finaste blomma?! Raw, jag älskar dom :d

Eftersom min mobil har lagt sig på latsidan så får ni se hur super-vackra mina skor va en annan dag(;
Istället så slänger jag in en bild på ett andra par riktiga underbaringar!

Mums :G

Byfräs <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

:G<3

2009-07-12 @ 19:28:12
URL: http://blondaree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0