I'm soorrrrrrrrrrry :(

Jag vet att jag har varit en hemsk bloggare nu de senaste tre dagarna men jag har inte hunnit/vart på humör. Men idag får jag skylla på min inre sömn. Jag vakna nog egentligen inte på riktigt förrens vid 2 eller nått. Fysiskt vaknade jag vid 10 och då åt jag lite och höll på att somna om, jag halv sov ni vet.. med vid halv 12 vaknade jag upp ur mitt halvsovande och började dagen med en dusch, mums.. När jag klätt på mig & allt det där så åkte jag med pappa och Alexandra in till Falköping och handla lite mat oså :) Sen hem och äta, det var väll vid den här tiden som jag vaknade ordentligt antar jag.. Jag och systeryster skulle tömma och fixa iordning Sannas mini-pool (vi har inte tagit fram den andra, hihih) som det växte alger i, så sjukt äckligt och det tog väll framemot 1/1,5 h. Usch o fy, men det slutar inte där. Efter pool-städandet så fick vi order om att städa där ute. När vi hade städat tog jag mitt kollage block och sätte mig vid stolarna och gjorde ... Ja vadå? Det blir en överraskning när det är klart, haaard work to get it good youknow :D
Så det har jag jobbat med fram tills nu när jag sätte på Twilight (a) Jag får inte noooog  :G

Nu ska jag fortsätta med mina headers (:
Men i den här datorn finns inte en enda amei-bild. Så jag skaa eogfota lite och fixa en lite snyggare och mer tilltalande header ;p
Pusss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0