Hemma! (:

Hej, nu har jag kommit hem från övernattningen hos Julia i Säm. Har varit super mysigt och kanon kul! (y)

Lördag
; Vid etttiden så var vi samlade utanför Julias hus och det var dags för avfärd till Säm. I bilden (med Clara&Natalie) samtalades det om allt i från höger till vänster så att säga ;) Resan tog ungefär 40 minuter men så lång tid kändes det inte som, tiden flög iväg! :) När vi kommit ner så packade vi upp lite och såg oss omkring. Snart så hade Marie (Julias mamma) gjort i ordningn en supergod tårta, mums! Och då fick hon ju såklart sina presenter också :). Vi var ju där för att fira Julias födelsedag.Sen så slängde vi på ossbadkläderna och gav oss iväg till den lite större stranden. Där badades det i det hyffsat varma vattnet, uuh, när jag och Maria skulle simma ut till Valen (en val-liknande sten) så började fiskmåsarna cirkulera över oss och då vände vi fort som bara ögat! Fy sjutton vad rädd jag blev xD 
Efter badet så gick vi tillbaka till stugan för att byta om, när vi fått på oss lite varma (OCH TORRA!) kläder så gick vi iväg till tennis banan (för det heter väll så?!) och roade oss med lite tennis! Roligare än vad jag väntat mig, skit kul faktiskt! :D Ny fysisk aktivitet? Haha, fundera på't gjorde vi ju :D Haha, sen gick vi på lite promenad oså. Men när det helt plötsligt började regna så gav vi oss av till stugan gjorde iordning lite mat, vi är bäst på det här med Tacos tjejer! ;D Efter maten så mös vi till det lite med monopol och godis, i mängder. HAHAHHA! Vid halv elva ungefär så fick vi lite ryck och sätte på oss bekinisarna igen och badade vid Julias strand, haha :D När det började bli kallt gick vi in och fortsatte lite med monopolet, sen blev det lite kort-spel och tillsist såg vi lite film. Vi släckte ganska tidigt men det resulerade ju också i att..

Söndag; ..vi vaknade tidigt på söndagsmorgonen och Marie gjorde i ordning lite frukost, mums :G Efter frukosten så satte vi på oss och gav oss iväg till tennis banan för ännu en omgång, så sjukt kul äre! :D Vid tre ungefär så gick vi tillbaka till stugan och packade det sista. Innan vi åkte så fikade vi lite, sen trängde vi ihop oss i bilen och svängde hemmåt...

Hemma åt jag lite, tog det lungt, och (såklart) hjälpte mamma&pappa med allt möjligt och omöjligt ;)




Där va några bilder (hihih,jag kunde inte hålla mig från att göra
om dom lite(a)), resten/fler kommer en annan dag :)

Godnatten :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0