Filmtipps

Jag sitter här och kikar på Min stora kärlek det är en riktigt bra film om man tänker efter asså. Det är ju precis så det ska gå till, så om det inte är försent så tippsar jag er om att sätta på 6an och titta på slutet!

Idag åkte jag och Clara in till stan i åskan och värmen och strosa runt lite, jag fick med mig en bikini (äntligen!) och två par örhängen hem :) Det blev en riktig snabbis i stan och vi var hemma efter bara några timmar. Väl hemma så tog jag in kissarna som var riktigt rädda i den otäcka åskan, usch! Stuart den mesen gick runt och fes när det mullrade som mest, haha!
Vid fem så packade jag väskan och åkte ner till Brovalla för match, mot FKIK this time. Första halvlek var sådär och i andra vände vi från 2-0 underläge till 2-2! Sista tio tände vi till ordentligt och fick nästan, NÄSTAN in ett lednings mål men så pep pipan och matchen var slut. Men vi var rätt nöjda i alla fall att spela lika mot serieledarna är väll inte illa? :D

Nu ska jag titta klart på filmen, pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0