Eftermiddag..

Tjenix, nu sitter jag bänkad vid datorn ute på altanen och njuter av Robs ljuvliga stämma, mmm. I natt sov jag och Sannis hos farmor och farfar så jag hade inte tillgång till något internet (jag försökte inte ens koppla in min dator till deras uråldriga internet ;d) Varför vi sov där? Tja, gammelmormor mår s-k-i-t så mamma & pappa "sov" där inatt och Alexandra klagar över min matlagning (:O:O:O:O) så jag ringde farmor och bad om övernattning ;$
I morse (när jag sov någon gång) så kom Ann-Sofi och hjälpte farmor att måla lite... Sen åt vi vid halv ett och halv två ungegär så kom mami&papi och hämta oss (:

Jag vet att många antagligen himlade med ögonen när jag skrev "Positivt överraskad"och jag hade gärna visat er vad jag menade om mina video klipp funka att ladda upp på youtube, måste det var nått speciellt filformat?
I alla fall, här kommer bilderna jag lovade (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0