Dålig uppdate (:

Hejsan, sorry för dålig update, men jag har faktiskt ursäkt (a)
Min morgon började sisådär och jag var på skit-humör - ingen bra idé att blogga asså! - men dagen vände helt när jag gav mig av till min efterlängtade Martina :D Åh, jag hade verkligen saknat dig gumman! Och det får jag antagligen vänja mig nu när skiten åker iväg på en 4-veckors semester :( Men dagen var i alla fall superbra! :D Vid sex någongång kom morfar och hämtade mig och väl hemma så började jag tvätta mina skor för hand! Vilket jag efteråt kom på var väldigt osmart nu när det finns tvättmaskin, smartes! Men nu väntar jag ivrigt på att få se resultatet i morn :D Då laddar jag nog upp en före-efter bild också :D

Vad tyckte ni om  Gabbe? Riktigt duktigt om du frågar mig, men mest stolt är jag för att jag lyckades ladda upp det nästan helt själv :D hihiih :]

Nu ska jag lyssna på favvo-Rob.
Kiss&hugs

En riktigt underbar bild på Kristen&Rob, en av mina favoriter! :D

<3<3<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0