090726

Hello bloggen (:
Idag har jag haft fullt upp hela dan så jag har inte haft minsta chans att komma åt en dator. Dagen började - såklart - med att jag försov mig. Lyckligt vis så fick pappa liv i mig och efter en upp piggande dusch så for vi iväg till Skara domkyrka. Det var någon gudtjänst av nått slag (kommer inte ihåg vad det hette) som dom sa vilka som hade dött/gift sig/döpts under veckan. Det tog ungefär en timme och var väldigt... gudigt.. (?) Aja, efter det så behövde vi en liten humör pusch. Så vi tog med morfar och åkte till Skogshyddan i Lidköping och fika. Världens gulligaste fik är det! Efteråt spelade jag lite minigolf med syster och smarta-Amelie tog såklart inte med sig kameran, och bildkvaliteten i mobilen är ju bara att skratta åt! Så ni får nöja er med en todays outfit i webb-cam form.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0