090716

God morgon (:

Jag har kommit fram till det att jag sover sjukt bra på nätterna nu, jag har så jävkla mycket energi på dagarna :D Haha, kanske inte riktigt sånt man brukar blogga om men jag var bara tvungen att inflika de :p

Idag så tillbringar jag nog min dag i den välkända staden Falköping på jakt efter lite grejer till helgen (: Har jag nämnt att jag ska åka till Dalhalla och titta på Maria Earman, woho vad roligt... Menmen (:
Nu ska jag klä på mig och annat nödvändigt, pussss<3



Sneakpeak bilder från inspelningarna av New moon (:


Kommentarer
Postat av: julia

sv: nej jag tycker absolut du ska se filmen! fast det kan ju vara lite svårt att få tag i biljetter, iaf nu i början..

2009-07-16 @ 12:40:56
URL: http://juliiias.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0