Måndag heter shopping.

Tjaae!
Skola precis som vanligt idag, hel lugn dag. Åh, vad jag hatar Tomas! :)
Idag berättade han om när han jobbade på Tidaholmsanstalten. Och typ?
Efter skolan åkte jag till Falköping och tänkte kolla lite på Veromoda-Rean.
Förlåt men jag hatar rea :( Bara massa skit o jobbigt, usch!
Så jag gick upp till mamma, jag fick en (av tre) sprutor mot cancer'n.
Livmoderhalscanser'n asså, när jag sa de till Martina trodde hon jag hade de?
Haha, jag älskar dig sötan!<3

I morgon åker ja, 0livia baby och Clara sötan in och simmar, fatta vad snygg
vi kommer bli! Alla kommer va sååå avundsjuka :G
Det är våran nya Tisdags grej! :D Puss påre! :G



Pusselipusspuss<3

Kommentarer
Postat av: din älskade S.Prallin

SNYGGELINA

2009-01-12 @ 21:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0