Blogg igen! :)

Tjoosann! :)     (blogg igen, äntligen!)
Skolan drog ju igång i Torsdags nu, både bra och dåligt faktiskt. De är ju alltid kul att träffa massa människor som man inte (hinner) träffar under lovet. Så de var ju positivt. Igår gjorde jag och Clara (Sara & Julia) väärldens godaste kyckling i curry sås, mums! (i skolan dock :]) Annars var gårdagen rätt lugn. Träning efter skolan, självklart tar jag på mig ''fel sorts kläder'', jag hade nämligen läst att det var fysträning, men självklart var de fotbolls träning, haha! Men jag fick stå i mål, woho! Själv tyckte ja att jag var bäst, men de tror ja man kan nog diskutera, haha!
Dagen då, rätt lugn dag i skolan. Under lunchen så gick ja och mina två favoriter Ellen & Maria till de så välkännda Stila, vi köpte glaassss :D Äre vår i luften? :))
Nu ikväll ska jag bara ta det lungt, äta gott med familjen oså! c:

Ikväll flyger pappa till England och tittar på Manchester United - Chelsea, och här sitter jag :( :(
(Matchen är dock på Söndag, titta! De ska jag! :D




Bilden är vald med omsorg,
jag saknar både sommaren och vintern!

Amei


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0