veromoda,melove!

Dagen idag har varit,super? :b
Började med att jag försov mig i en timme ungefär, jippey asså!
Sen skolan (såklart?) det var väldigt flumm om man sägen så...
"Mattävling" med Maria i matsalen, det blev väll ganska lika men jag ränknar ändå mig själv som vinnare.
HAHAHAH!
Sen flöt dagen bra som vanligt :)
Efter så drog jag in till fkp, inkasserade bara ett linne men ändå :p
Sen hem, fika lite med morfar och nu har jag precis gjort klart maten till i morn.
Så jävla bra är jag =D
Men just kock kanske inte är mitt framtida yrke? ;o


I morn är det säfsen, något man ser fram emot =D

Nu ska jag sova, det blir ju upp tidigt i morn :)
kramopuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0