västgöta träning.

Jag nämnde något om att det inte var vår i går. Jag tar tillbaka det. Vädret idag har vart bättre än bäst, solen har lyst som bara den och jag har inte sett ett enda moln på hela dagen, super härligt!

Västgöta träning stod på schemat idag, ganska kul faktiskt. Det kanske var ännu roligare att dom hade gjort om grupperna lite så man träffade ju både Julia och Jenni. Kanon kul (y) Träningen i sig var ganska rolig också, det gick ganska bra tills vi spela "match", då sprak ryggen och aa :( Jag hoppas verkligen att jag blir av med den skiten snart! Men än så länge finns det bara ett ord, Ipren<3 Haha, riktigt bra. Ibland...
Efter träninen så åkte jag och mamma in till stan (bara så där med tränings kläder och allt) och köpte ett par grus skor. Det blev även den läckra tröjan på bilden, jag blir så häääääär kär =D
Sen åkte jag hem och fika. Sen satt jag med missarna och njöt av den härliga solen.
Just nu sitter jag myser i en filt och tittar halv hjärtat på melodifestivalen. Jag måste nog säga att star pilots - Higher faktiskt var riktigt bra, hoppas dom lyckas! Nu är det en tant som sjunger, riktigt slager asså:)





Ny fotbolls hunk, oyes<3

/a

Kommentarer
Postat av: kiwik

den tröjan ville ju jag ha, supersnygg :G

2009-03-03 @ 18:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0