Torsdag,

Dagen har vart, vanlig(?) Dock många sjuka, flera stycken saknades :[
I alla fall, började med LQ hos Claudia, fortsatte sen med en sjukt kul gympa lektion med Tommy =D
Sen vare Spanska, svenska jag hade mitt föredra. (HAHAHA) "Jag måste bli bättre på att lägga upp hur jag pratar och inte läsa så mycket innantill" FÖRLÅÅÅÅT!
Lunch, Engelska och Hk.
När jag kom hem drabbades jag, bara sådär, av en sjuuuk mensverk. Alltså - ingen träning.
Asså de suger :(
Därför får jag köra dubbelt i morn (h'
Men nu har den gått över och jag ska väll börja stänga ner. Jag spelade sims 2 förut för den som vill veta. Sanna sa att jag nästan var bra, de går ju verkligen inte att gämföra sig med proffsen, som hon säger ;b

love A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0