Söndag - plugg(?)

God morgon, typ.
Hit tills idag har jag inte gjort mycket alls. I morse blev det rostat bröd i sängen, haha. Tur att det är söndag och dags att byta lakarn om man säger så ;b
Jag har faktiskt skrivit bokredovisningar idag också, jätte nöjd är jag faktiskt. Nu är det bara två o lästa böcker kvar att skriva om, tror ja.... (?)
Sen har jag hjälpt mamma lite med tvätten och då slog det mig att när man inte bor här längre så får man ju tvätta och stryka och allt det där själv, helt själv. Kanske bo hemma hela livet? ;) Nej, det tror jag ju inte,
I efter middag blir det träning på Ållevi 16-18, kom och kolla? :)
I morn är det skola igen, ehm, ingen kommentar,



Kram, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0