Semeldagen!

Victoria <3 Daniel
so what?!

Det är bekräftat, men ingen (jag) bryr sig.
Bara ett störande objekt efter som alla tv kanaler visar de :(

Över till dagen!
Säfsen stod på schemat och sjukt kul vare!
Jag älskade nog mest personerna jag åkte med, backarna fick tumme ner (n'
Men de va f*cking kul asså :')
Detta måste göras om nästa år people =D
Bilder kommer komma i morn, efter som att jag inte hade med min kamera så får jag låna 0livias, hihi, hon är söti (k)
Vägen hem var söt,tröttig och våt :(

Nu, precis nu höll jag på att få panik :[
Jag såg på datorn att klockan var 21:02 och trodde andra avenyn hade börjat. Men självklart inte då var de mästarnas mästare och aa börjar inte förens halv. HAHAHA!

Louise i liften gjorde fan dagen :')


kramar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0