040209

Hejsan!
Skolan idag var helt okej faktiskt.
Började med tema, eller tema, kanske :p vi skippa den och gick till gd och vände.
Så kallt så att de bet i kinderna :(
Efter temat va de svenska, inte med annika dock (wihooo) med med ann och marianne, humf!
Sen matte, med ann. Jag tycker inte om henne längre, inte alls!
Lunch efter de, den lugnast lunchen någonsin! :o
Vi låg väll mest mellan skåpen och flumma :$
Men sen fick vi gå till slöjden, med Moa. Jag blev klart med BegravningsBerits berättelse. Mwihihi ;$
Till sist så hade vi no-fysik. Halva delen av lektionen hade vi runkteori och andra lampfix.
HAHAHAHA!
Sen åkte jag hem, gjorde matten men annars bara chilla.
Clara åkte hem från skolan idag, hon har smittat mig med hennes förkyldning (eller så va de sanna...)
så de blir nog varken gympa eller träning imorn, o de är bara 4 dagar kvar, 4 dagar kvar tills vi åker :D

Jag blev nog klar med svenska föredraget idag också, Paris!
Haha, fast de tar 7 minuter så jag får nog korta ner de på nått sätt :p



Bilden får bli på en Martinagrej, för
jag saknar henne inihelvetes mycket!

kramar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0