så jäkla snygga! orgasm

Godmorgon solstrålar! Jag är skit trött & segare än vanligt. Jag måste fixa nått sätt så att jag lyckas sova mig igenom nätterna utan att vakna 711 gånger, så jäkla trött på det där förbannade örat är jag!
Idag åker jag till farmor för julbak efter skolan, sen drar jag och tränar. Så uppdateringen ligger ner på bott! (så ni vet att jag lever ändå...)

I söndags var ju vi Jönköping, hittade de här skorna. Hur snygga?! ÅÅÅÅÅÅh, :G Fast jag funderar på att köpa dem i mellan dagarna? För då, är de lite dyrare så ifall jag inte andvänder dom sådär överdrivet (dom är ju rätt speciella..) mycket så är inte det lika farligt? eller? vad tycker ni? :D


som sagt, HUR SNYGGA?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0