idagblevdetenuddarubrik

Hej på er! :DD
sitter här och spelar Rihanna och kent omvartannat ;) Läser lite bloggar och sånt och, men det har jag ingen tid till alls. För i morn är det ett efterlängtat matteprov på schemat och jag är grymt nervös. Ni som vart här förut vet kanske att jag fick total panik på förra provet och började hyperventilera mellan tårarna ;D hahahaha, pinsamt ju ;$ så till i morn ska jag plugga minst dubbelt så mycket som till förra! Är ju lite smått nervös...

Annars då? Jo, dagen har vart helt okej. Inget speciellt förutom en spanska diagnos. Gick ganska bra tror ja, känns kanon bra i spanskan överlag. Kanske har jag lyckats höja mig till maxbetyget, har slitit som ett djur hela terminen! hoppashoppas...
Nu tjatar syster om att vi ska baka negerbollar, så jaa. Matten får väll helt enkelt vänta i någon halvtimme :) Senså ska jag ta tag i det ordentligt!
 

Mums! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0