Erik Grönwall! ♥


Erik Grönwall, vinnare av IDOL 2009!
vad säger ni?

Han är ju för underbar den pöjken asså! "Att en sån stor röst kan finnas i en så lite kropp" - Anders Bagge. jag måste f*n hålla med! Han är så j*vla bra asså! :o
Men jag hade ju så klart mina favoriter jag med! Tove, Niklas & Erik har liksom vart "grunden". Tyvärr åkte ju Niklas ut alldeles för tidigt och jag fatta inte riktigt vad som hände när Tove åkte ut förra veckan (?) men nu är det som det är, Erik är grym och that's it! Precis som vinnarlåten! Jag älskar den! :o Läste ett "inlägg" där att vinnarlåten är en kopia av Beyonces Halo" Jag ba vaa? Jag förstår inte riktigt :p Är dom lika överhuvudtaget? Jag menar, gagern är ju samma men vad mer? hahaha,  explain (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0