Göteborg yesterday

Nu äntligen funkar blogg.se igen, det fungerade varken i går på morgen eller på kvällen :( Men nu så :D

Gårdagen va väääldigt bra (: Den spenderades i svearikes hamnstad, nämnligen Göteborg! Så jävla mysig stad! Först gick vi lite på stan, köpte lite julklappar, dock bara till mig.. Måste börja med det på riktigt snart nu asså -.- Förresten så satt Tobias Hysén och (..) någon mer inne på Nordstan/femman huset och signerade 2010års vm boll och "tränings t-shirtar" :) julklapp till mig  & syster.. ;D Förövrigt så köpte jag bland annat en söt "blus" från OddMolly (: När vi tyckte att vi var färdiga stack vi och åt och sen gick vi på Jul på Liseberg :D så jäkla mysigt är det, synd bara att det inte va frost/snö och minusgrader :( så som det ska va..  Dock vann jag ingenting - som vanligt xD


Hysén och ... ÅÅÅH vad heter han xD (hjälp mig?!)


Jag blev lite förtjust i fejksnön :]


Stackars djur :(

Bilderna är tagna med digitalkameran & mobilen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0