i MORN!

Godmorgon på er! Idag är det dagen före dagen! I morgon är det den kanske bästa dagen på hela året, det är julafton! Igår handlade jag klart alla mina julklappar, visar ett smakprov senare, och det kändes så jäkla gött, hahah :D Fifan vad jag längtar till i morn! :D

Nu har jag precis vaknat men istället för att pallra mig till datorn så ligger jag med datorn i sängen, mysipysi! Hämtade ett glas juice, men det bara försvann...hm, mysterium! Ligger och tittar på Hannah Montana, hahahhaha ;D igår uppdaterade jag (som ni kanske märkte?) inte men jag mekade lite på en tänkt design. Jag hade en bild på hur den skulle se ut i huvet, men den har blivit helt annorlunda, haha :D

Nu tänkte jag fortsätta plocka lite i den så vi hörs om ett tag!

Kommentarer
Postat av: ELLEN DEN BÄSTA

asssssså fan, jag har ingen sketen julkännsla amei:(:(:(:(:(:(:((((((((((((((

2009-12-23 @ 16:06:04
URL: http://mantler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0