091210

Tjenaaaaaaaaaaaa bloggen :D
Sitter här och tittar på Paradise Hotel (missa det så kollar på webben, man blir ju fan beroende ;D) Idag skrev vi sista provet idag, så jävla gött! Blir lika glad varje gång jag tänker på att vi har ett 3 veckor långt provlöst jullov :D iiiiiiiih! :D
Var ju som sagt i stan förut, köpte inte en enda julklapp - helt hopplöst! Men vi handlade ialla fall födelsedags presenter till Maria som fyller 14 den 15de :)
Tänkte lägga mig tidigt idag, är så sjukt trött! Tror faktiskt att det kan bero på öroninflamationen - SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! Usch & fy :( Hoppas skiten läker nu, salvar den varje kväll nu framöver :)

Såg ni på Mammas pojkar förut? Hahaha, så jävla kul när Bobbys mamma Naima stod och hoppade och tjöt när Bobby hade valt bort Jane ;) hahah, både jag och mamma satt  & skratta åt henne ;)

Nej, nu ska jag se klart och sen krypa ner i säng :)
vi hörs i morn snyggingar!


På Gallerix förut :)

Favorit jeansen åkte på & såklart mys jackan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0