Det blev lusse :]

hejsAn! Sitter, efter en överskattad dusch, helt slut och vill bara sova! Jag är så förbannats trött! :o Jag lyckas inte sova på nätterna för det där jäkla örat! hatare </3 Så ikväll blir det en tidig kväll, lite lördags mys med familjen och sen hopp i säng ;>

Åkte in till Lusse förresten. Gick inge vidare för något av lagen, men det är alltid kul att träffa folk, som man inte träffat på ett tag. Jag kan ju inte kalla mig glömsk men kameran låg av någon andledning hemma -.- J*vla minne -.- Så jag tog lite kort med 0livias och Fannys kameror, får hoppas att dom skickar bilderna någon gång! snart

Nu ska jag va social mot mi familia så hörs vi senare ikväll om jag orkar haha :D
Ha en rolig lördagskväll nu! :) ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda :)

hälsa familjen!! tänkte med ha lite mys med min :) fast som vanligt åker nog oskar iväg, pappa går o lägger sig o jag får sitta uppe o vänta på att mamma ringer o vill bli hämtad :P något bra på tv?? <3

2009-12-12 @ 19:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0