DAGENS HÖJDPUNKT! ;D

Tänkte visa er en sak som hände i morses på Temat, styrka! Det var jag, Maria och Julia som var i styrkerummet. Julia har ju brutit nyckelbenet så hon stod mest och kolla på när jag och maria tränade gick runt och testade de olika sakerna :p Hahaha, nu till saken. Det är så att Maria har nått skit i sitt knä så hon gör diverse övningar för att det ska fixas, så jag tänkte hjälpa henne lite. Hon skulle göra vanliga rygg/rumplyft, men jag (som också gör sånna för min rygg) tyckte hon gjorde "helt fel" så då skulle jag visa hur jag gjorde. Men nej, så skulle inte hon göra. Så hon gjorde "sina" rumplyft och sen skulle hon tydligen ha vikter på magen så Julia hämtade en som vägde typ 1,25kg eller nått xD & då skulle jag så klart va lite rolig. Så jag hämtade en 15kg istället, *skratt*. (........) (<--en stund senare) så fick jag för mig att göra dom där "Maria rumplyften med vikter så vi satte igång :D först la vi på en 15kg sen en till 15kg och så vidare, tillslut hade jag 100kg (mycke för mig iaf.. ;$) på magen x] hahahah, jag va tvunge och skratta för att få luft xD

Så här så det ut :D

SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄXiiiGT! ;G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0