chacha -vart f*n har jag fått de ifrån..-


20 dagar kvar till julafton!

CHACHA!
jag har superduper tråkigt om någon undrar (: Har kommit hem från skolan, dagen började med läsning och avslutades med matteprov. Gick hyffsat, var hur jäkla nervös som helst innan men slapp psykiskt sammanbrott, som tur va ;D Var helt lugn under hela provet och bara skrev, tills jag kom till sista frågan ;) hsahahha, som vanligt (:

Nu tänkte jag börja lite med religionen som är nästa torsdag (har kemi på onsdagen och musikinlämning tills på fredagen-.-) eller kanske musiken, får se :) Men tänker inte sitt här och trycka. Senare blir det nog en sväng till skövde och (:

Nää, vi hörs senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0