Lathemma dag

Idag har jag tagit världens slappdag! Dagen började i bra tid men i väldigt segt tempo, satt och sega framför tv'n till halv elva - då kom morfar. Så vi fika lite och sen åkte vi till stan en sväng, inhandlade lite nödvändigheter till skolstarten - almnacka osv - och en söt tunika från vero moda :) + nitskärp (slänger nog upp en bild i morn) Hemma åt vi och att leka lite med bollen efter maten kan göra så att hela dagen försvinner, för helt plötsligt så vart klockan sju och det var dags att dra sig ner mot en efterlängtad träning :D Och träffa min Martina-babe :D och 0livia, och Emma, och Elin, och (aa, ni fattar?)

Förresten, jag kikade lite på mest aktiva bloggar, och gissa vad jag hitta?!
Världens Kissie wannabe - Joo, helt äkta ;D
http://amandavardet.blogg.se   
kolla videoinläggen - mmh

Pusssssssssssssssssssss & kram :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0