Hoppsan..

Det slog mig nyss att jag inte har uppdaterat sen jag drog till träningen, haha. Sorry.

Träningen ja - va riktigt rolig faktiskt! :D Ganska jobbig stundtals men bra ändå, bortsett från min fitt-rygg men det är ju bara lite ilska, right? -.- Jaja, efter träningen gjorde jag inte så mycket. Pappa har städat i lagårn' och fick fram min gamla elbil. Haha, så det städade jag av och nu verkar det som att den kommer komma ut till försäljning ;) 
Visst blev hon ren och fin? ;)



Annars då? Nja, jag har väll inte gjort så mycket - fotat lite som ni får se senare när jag orkar ;) och sen åkte jag och handla lite med mamma. Köpte ett lypsyl till mina frasiga läppar :D Så nu blir dom mjuka och go'a efter cypern brännan :)

Softtttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0