Guess who's home? :D

Hejjjsan sötnosar :D
Nu har jag kommit hem från min lilla mini semester. Om man ens kan kalla det det... I alla fall, I Lördags förmiddags så tig vi vårt pick och pack och drog ner till Malmö. Där gick vi ut och åt, sen så sov på Hilton under natten. Tidigt på Söndags morgonen så drog vi ner till tyskland och handla lite och sen vart de verkligen brott tillbaka till sverige. Vi åkte bil större delen av dagen kanon mysigt! och vid halv åtta så var vi framme i Falkenberg, där tittade vi Virus i  Bataljonen, ni vet årets Två ägg i högklackat, Bröllop & Jäkelskap? Aa, det var i alla fall det vi såg och herregud! Jäkla skillnad det var att se det live framför på tv!

Idag så har jag vart inne i stan med Clara en sväng. Fika och kika lite i affärer, jäkla mysigt! Hittade inte något direkt så, två kuvert och en plansch på guess who!
Nu i eftermiddag så var det meningen att jag skulle följa med pappa & Sanna till morfar och fiska kräftor, men jag hade/har verkligen ingen ork! Så jag sket it.
Nu väntar jag på mamma som är, någonstans, så får vi se om vi hittar på nått eller var som händer :p Nu ska jag gå och mysa med min kissssiecat :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0