Tisdag 7/4

Dagen var så bra så det finns inte, vissa stunder lär jag ju aldrig glömma asså!
Började med att jag vinka av Matilda vid tåget och tog bussen till Skövde där jag mötte upp godingarna Clara, Natalie och 0livia. Det blev lite shopping o säsongens riktiga första glass, never forget! Sen åkte jag hem och fick en liten barfota promenad, ännu mer sommar! Nej, de är faktiskt så att jag har dom jävligaste skoskaven man kan tänka sigflera stora (sprängda) blåsor på fötterna, usch! I alla fall, jag kom hem och gick igenom mina köp. En t-shirt och påskmust ;G solglajorna jag köpte är inte värda att räkna, jag tappa bort dom innan jag kom hem "/ Jag kom hem och tog de lungt i solen, alldeles för lungt. De var inte alls långt ifrån att jag missa träningen, men jag kom både till och från träningen. De är jag sjukt glad över för de var fan i mig den bästa träningen jag någonsin vart med om asså! Ni kommer aldrig o tro de men JAG GICK VIDARE =D, JAG GICK VIDARE! Det är västgöta träningarna vi tjatar om jag tror fan jag aldig blitt så glad asså! Det var de bästa någonsin asså :') jag skämtar inte asså, den känslan... Så jag åkte hem och ringde till pappa (a) Sen gjorde jag iordning mig på nytt och for iväg till Clara, film och mys med Ellen, 0livia, Natalie och Clara :) Sjukt bra kväll måste jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0