Pååååååååsk

Jaa, nu har påsken dratt igång på riktigt känns det. Det är fjädrar och påskpåskpåsk över allt :) Påsken är riktigt gullig tycker ja, med alla små påskakärringar och kycklingar, ååh :') Nu sitter jag och ska precis sätt på The Notebook/Dagboken igen, det är lungt den bästa filmen i mitt liv just nu! Men först kanske jag ska dra dagen, vaknade tidigt så vid 9:50 tog jag och mamma tåget till Göteborg och handla lite :) Men usch vad missnöjd jag blev, fick bara med mig en skjorta/tunika, ett par trosor, en t-shirt och ett par skor hem. Visst är jag nöjd med grejerna jag valde men när man åker till Göteborg kanske man väntar sig att få med sig mer hem? Men de var mer än nog på tåget som var sjukt fullt! Usch o fy o blä! När jag kom hem var de bara iväg på träning och skoskaven vill verkligen inte ge sig! :o Fyfan! Nu måste jag meddela till er som har missat det, MARTINA AXEN har kommit hem igen efter ännu en semester den bortskämda ungen!
Nu ska jag titta på klart på filmen och sen titta på den en gång till =D
pusssssssen <3
(bilder på kläderna kommer senare/imorn!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0