klassbollen + folkrace!

hej alla glada! Klockan ringde runt 8 idag men jag lyckades inte ta mig ur sängen förens klockan var halv 9 cirkus, så det blev att snabbt som attan klä på sig osvosv innan pappa skjutsa iväg mig till uddagården :) motorstadion. Där har jag spenderat dagen i sekeritariatet och kikade på när det regna och folk frös, hahah :Dnej men jag var faktiskt dukig :)
Nu är jag så sjukt trött, mest efter veckan tror jag.. så det blir nog att försöka krypa i säng tidigt ikväll :)

fast näe kanske, kom precis på att jag har världens tråkigaste design, och vill ha nytt namn.. mh, dyker nog ner i funderingarna ett tag! pusss ♥


2 bilder från klassbollen idag, HAHAHAH hoppas vi inte har några fotokunniga här ;) SNYGGESBILDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0