drar & tränar, fan va tiden går!

Hej igen. Jag är i en sån situation när man verkligen inte vet vad manska göra, sånna tillfällen som det här skulle jag hellre bott i ett litet samhälle ellet nåt.. iaf, käkar en macka och lyssnar på a lonely september, haha en sån underbartgammal låt! =D Var i slöjden med Maria och Linus när Maria började spela den, hahah herregud! :D
Idag har det inte hänt något speciellt, var och köpte glass på spanskan och på no'n fick vi reda på proven, biologi & fysik. Jag är fan ruggigt smart! =D sista skoldagen för den här veckan var det och, så jäkla gött att ha ledigt i 5 jävla dagar nu! :D like.

Snart sticker jag ner till Brovalla och dömmer p10 med min favoritdömningsparter, allas våran elin! :D och efter det så hänger vi på träningen :)

Nejmina vänner, nu ska jag ta och göra någonting,
puss & kram!

 

åh, två bilder sen förra sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0