disappointed

OJ OJ OJ
var och kikade på byxorna jag visade här och snacka om att dom absolut inte var som jag hade tänkt, satt så inihelvete fel på mig så jag drog av mig dom snabbt som fan.. dom passa verkligen inte på mig, var riktigtriktigt fula faktiskt! hoppas någon annan passar bättre i dom, för på bilden var dom ju snygga :(
Idag så ringde klockan halv 7 sisådär :) var uppe och grattade mamma, men jag gick faktiskt och la mig igen.. haha.. sen så fixa vi lite här och sen drog vi till farmor :) där åt vi gott med fina släktingar och vid fyra snåret drog vi oss in till stan en sväng :) påväg hem var jag inte alls långt ifrån att stanna för att kolla på när killarna spelade match, men jag var för kissnödig, haaha.. så hem drog jag mig..
Nu sitter jag och kikar lite på junkyard.se, och lyssnar på finaHåkan
pusssar ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0