23 juni, då jävlar drar jag!

hejpå er (:
sitter och läääser so, eller tänkte börja nu iallafall (a) har sista prover i hela åttan i morn, ska bli så jäkla skönt! Tänk att det snart är sommarlov (!) och det innebär malta :') stenstorp, bad. Åh, jag måste skriva en måstegöra - lista..! Hahah, jag är så jävla taggad inför den här sommaren! :D ska blir b-ä-s-t!
Nu sitter jag somsagt och ska börja läsa lite so. om en halvtimme ungefär så drar jag mig ner till brovalla för att tillsammans med elin dömma p10 (?),hahah vi är såå jävla bäst! :D efter det så blir det äntligen träning, ååååh vad längesen det var nu! :( har vart förkyld som en annan orm men nu hoppas vi att det ska gå!
juste, sprang slingan idag :) tror den är knappt 5km, sprang på 29 minuter och är fan nöjd för att ha haft en sån här jäkla förkyldning, så helt okej asså! :) På tal om slingan så sprang min fina vän alexander den på 19 minuter! helt jävla sjukt, den människan asså...
tidigare idag:
alex - nej, men det kanske gick lite fort.. för jag var lite trött efteråt :)
hahaha, så jävla go är han! :D

nej, nu ska jag fortsätta lyssna på favorit KENT och fb'a lite :)
SKOJJJJJA, plugg sa vi! (a)


bilder från förra veckan... YEA


GLÖM INTE: plåstra om skoskaven...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0