yesterday night

haha, vad gör ni? :)
har vaknat lite nu och är inte alls trött längre :)
idag hade jag tänkt åka till götet med mamma men nehej. ingen med det. OCH DET VAR INTE JAG SOM FÖRSOV MIG -.- :D

Yesterday, tog jag och sara tåget in till stan vid halv fem take 'n' give a few. Strögade runt lite och mötte senare upp 0livia och sen clara :) vi gick runt lite och sen gick vi och käka tacos :) vi hade det allmänt kul tills klockan blev, tjugo över 8? då gick vi till willys och sen till rese :) hade världens resa hem med mina favoritisar :) i stenstorp så kom pappa och hämta mig. däcka direkt när vi kom hem med sov bara 1 timme eller så, sen var jag alldeles för pigg och låg vaken lite för länge. aldrig bra :)


älskling

0livipuss

jag&0livia på tåget (:

idag vet jag inte vad som händer, åker iaf till 0livia ikväll för mf mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0