underbart!


iiiiiih. Har precis valt vad jag ska ha på mig i morn när jag ska på VIPkväll på YAP, ska förhoppningsvis bli jäkla kul!:D
har duschat och käkat efter ett galet roligt träningspass på gymmet med Emma :D var så förbaskat kul! :D körde typ power strike intouch eller nått hette det, skiiit kul verkligen! =D
nu tänkte jag krypa isäng och läsa lite om indusriella revolutionen som jag skriver uppsattsprov om på fredag, och jag har inte övat nått än -.- och i morn blir det inte heller nått för då kommer morfar och jag måste köpa mig ett par skor nu! -.- damp
men nu måste jag i alla fall krypa ner i sängen och läsa! vi hörs i morn, puss!♥


Hittade ingen mer passande låt!
Kalle Moraeus & Orssa Spelmän - Underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0