sunshines...!

Godmorgon! Internet verkar faktiskt fungera nu:o vi får väll se ;)
men det är lagom irriterande -.- får försöka fixat! :)

Hur mår ni idag då? :) har vaknat och sitter men magont, vad annars? -.- så ja.. ska snart  dra mig till skolan och i eftermiddag sen så ska jag på en pjäs som syster och hennes klass sätter upp :) efter det träning kanske. Men innan det så blir det pluggpluggplugg till matteprovet i morn, usch jag hatar verkligen matte, när det är svårt, ;D men något inlägg kanske jag hinner med?
we'll see (:
nej, nu måste huggtänderna borstas! vi hörs ♥

ränder & jeans idag!

Kommentarer
Postat av: Elin Johansson

Kom till träningen ikv!!! :D:D :*

2010-03-18 @ 15:41:42
URL: http://nobigdeal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0