skola - hmödokgd

Jag mår illa. Detta är inte bra på något håll! Men det har gott över om en timme eller så, promise! För jag ska inte bli sjuk, oki? :) så, aa :)
nu gör jag inte så mke.. irriterar mig på att strömmen på mitt rum inte funkar :( piss men mamma får fixa det när hon kommer hem, sån skit kan inte jag! hahahah, vi pratade om hur mycke man hjälper till hemma idag, ja el kan jag ju inte men jag hjälper till fan så mycket annars!
nej, nu ska jag börja plugga lite? eller, nej. har uppsattsprov på fredag så jag har gott om tid! :) träning både onsdag & torsdag... aja, vi får se ;)
ajuste, skrev första delen av författar skrivningen idag, hahahah herregud säger jag bara! skrev som en dåre och lyckades få ihop 4st på 70(60) minuter, jag är så jävla nöjd! :D bara 4kvar då...
nej men vi hörs (:


SAAARRRAA la upp några bilder från lägret på sin BLOGG så jag lånade ett par DÄRIFRÅN
oki? :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag är faktiskt skeptisk till Thailand är där fint och så?=)

2010-03-23 @ 19:32:49
URL: http://rebeccaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0