runing!

Ellens statistik bara ökar och ökar, detta gillas! Så funderade på ifall jag skulle utmana henne lite? Elle ialla fall utöka min uppdatering till mer än en gång varannan dag ;D h3h3h33h
vi får väll se hur länge jag orkar hålla i (:

nu har jag kommit hem ifrån skolan och ska ge mig ut och springa lite, ellen inspirerade mig och nu vill jag verkligen ututut! :D sitter dock och äter lite godis som vi var och köpte på lunchen, det var tänkt att jag skulle ha med mig det till lägret, om det är något kvar vill säga ;)
uppdaterar igen när jag kommer hem, pussisar! ♥


"man lever bara en gång, lev livet medans du kan!"

Kommentarer
Postat av: Ellen Mantler

duuuuuuuuktig!;)

2010-03-17 @ 19:35:31
URL: http://mantler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0