konfalägerrrrrrr

Hej snyggingar! the updater here (h)
hahaha, har haft grym uppdatering sen i torsdags men, som vanligt, så har jag mina ursäkter :)
så jag drar dagarna som gått, lite kortfattat :)

Torsdag: skola som vanligt, sen hade syster ett teater uppspel med klassen och efter det så drog jag och träna. U-N-D-E-R-B-A-R-T-!
Fredag: Latchade runt i skolan till 2, skrev ett matteprov, kändes bra?! :o iaf, kom hem packa, käka lite och sen drog jag mig mot stenstorp och satte mig i bussen som skulle ta halva våran konfirmandgrupp till Skaga :) har haft 2superduperkanongrymma dagar, helt sjukt hur kul vi hade :')
Lördag: "Vaknade" i Skaga på lägret och tillbringade dagen där. Vid sju o'clock ungefärooo var jag hemma igen och nu har jag inte gjort ett piss :) ska lägga mig och plugga sova lite :) känner att jag har ett par timmar att ta igen ;)
men innan det bjuder jag på ett par bilder, noggrant utvalda ;)

sara, jag, alex, robin & malin

0livia & malin

ladiesnight 0livia, sara & malin

malin, 0livia, sara & moi

robin, john & alex

parteyyyyyyyyy

itstugan :D

nej, sova nuuuuuuu. plugg
pussar♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Där var jag också på konfaläger, det var ju supermysigt(:

2010-03-21 @ 19:45:13
URL: http://joliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0