in my head - exercise

okej, jag känner mig... allmänt seg.
seg i huvet, jag hinner inte med tankarna och det dun-dun-dunkar! sjukes? noway? ;o (♥alvedon? jiä)

förut satt jag och försökte knåpa ihop ett träningsprogram (!?!?!?) jo, men jag kom för ett par dagar sen på att jag är förbaskat otränad och har lite för mycket att ta av, så nu sätter vi igång! :) FÖRSÖKER
så har någon bra tips så är det bara att kommentera! :)
men tänkte mig något åt den här hållet;
måndag: -
tisdag: träning
onsdag: egen träning
torsdag: träning
fredag:-
lördag:-
söndag: egen träning
eller ska man lägga in ett pass på fredagen kanske? jag får fundera lite :)
egen träning tänkte jag mig något sånt här (1);
situps: 20 x 3
rygglyft: 25 x 3
plankan på rygg: 45-60-75sek
vanliga plankan: 60sek
benlyft: 20 x 2
asså ett rygg & mage pass i stor del (även fram-och baksida lår)
2;
utfall: 25 x 3
knäböj: 20 x 2
kissande hunden: 40/ben
asdipper: 50 x 2

vi får väll se om det håller -.- får försöka iaf :)
sen måste jag lägga in lite löpning & powerwalk också.. det kanske man kan ta på måndag & fredag? jag får ta till tänkar hjärnan och se lite :)
hahahaah, kom precis på att det här bryts direkt ;D jag hade ingen träning idag utan kör på gymet i morn ist. så vi räknar det! :D ni får hjälpa till och påminna mig? kanske någon som vill göra dethär med mig? :D

NU ska jag ialla fall lägga mig och läsa lite revolution tills på fredag (: har ju träning både i morn & på torsdag så det är lika bra att köra i gång :) vi höres, pussisar! ♥


hahaha,
super söt bild på Julia och Emma från sommarn -08 :D

Kommentarer
Postat av: ida henriksson - this is my life

sv; hihi ja verkligen! :)



vi ska göra våfflor imorgon på hemkunskapen också, grymt! ;)

2010-03-23 @ 22:46:53
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: Julia

gud vilken söt bild(;

2010-03-24 @ 14:54:32
URL: http://joliiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0