♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Björn Rosenström - Johanna och Sven

jag tror jag är trött. Hahaha, fan jag är skit trött :( kom på att jag inte berättat om min fina dag, så drar den lite enkelt och fint dårååå (:
Vaknade runt, 9/10? nått sånt. men tyckte sängen var väääligt skön, så låg och drog mig lite (: sen gick jag upp och småpysslade lite och vid 11/12 kom morfar på Våffelkalas (: lite för mycke -.- sen vid 2 så drog jag & mami till stan, skulle köpa ett par skor. ni vet ett par skorskor. & FÖR ER SOM UNDRARA SÅ ÄR DET INGET FEL PÅ MINA GAMLA! bara mamma som är lite naiv :(sprang runt i 9357283095832 butiker - men icke! fanns inga till mig :( (:D:D::D:DD::D) så åkte hem utan, kom hem lagom till halv 5 & drog på match (: matchen gick.. bra - spelmässigt. resutatmässigt - mindre bra.. Förlorade med 0-2, men aja. SHIT HAPPENS! :D

nu ska jag igadjlkfngdfbkfdg lite, så vi hörse (:

det är  inget fel på mina skor, suckeros!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0